GOOGLE BEDRIJFSPROFIEL


Lokaal gevonden worden met het Google bedrijfsprofiel


Je ziet de reviews en een kaartje

Onderzoek wijst uit dat steeds meer mensen tijdens het zoeken naar een bedrijf  of een dienst, het Google bedrijfsprofiel aanklikken. Logisch ook want je vindt er als potentiële klant snel alle info op terug die je nodig hebt:  contactgegevens, openingsuren, de aangeboden diensten  én de reviews  van klanten die jou voorgingen.

Je begrijpt dat bovenaan staan met in de zoekresultaten uiterst belangrijk is om meer
leads te genereren.

Wij horen graag van jou!

Contacteer ons

Enkele ranking factoren GBP


  • Juiste primaire categorie instellen
  • Zoekwoord in titel van bedrijf
  • Afstand tot potentiële klant
  • Bevindt jouw bedrijf zich in de gezochte stad
  • Volledigheid van profiel
  • Gemiddelde Google review score
  • Extra categorieën toevoegen
  • Zoekwoorden in reviews
  • Foto's toevoegen aan reviews
  • Berichten plaatsen op profiel

Je google Bedrijfsprofiel optimaliseren


Het klinkt simpel maar in de praktijk komt er heel wat bij kijken.
In de eerste plaats.... Geduld!
Google laat zich niet opjagen en als je te snel wil gaan dan word je afgestraft!

Zelf vergelijken we het proces altijd met een mooie kamerplant.

Als je die wil laten groeien en bloeien moet je die af en toe een klein beetje water geven.
Als je geen geduld hebt en er in 1 keer een ganse emmer water over uit giet, dan is de plant verloren.


Dus als jij hoog wil scoren in Google, dan zetten wij wegwijzers en geven we jouw website af en toe een beetje water :-)

Wat zeggen onze klanten op Google?


Stappenplan Google Bedrijfsprofiel Optimaliseren


  1. Profielclaim & Basisinstellingen
    We zorgen dat jouw bedrijfsprofiel correct is aangemaakt, geclaimd en alle basisgegevens volledig ingevuld zijn.
  2. Bedrijfsinformatie Optimaliseren
    Consistente en duidelijke beschrijving, juiste categorieën, openingstijden en services.
  3. Foto’s & Video’s Toevoegen
    Professionele beelden die vertrouwen wekken en jouw bedrijf aantrekkelijk presenteren.
  4. Reviews & Reputatiebeheer
    Actief klantenreviews verzamelen en gepast reageren om je betrouwbaarheid te verhogen.
  5. Posts & Updates Plaatsen
    Regelmatig nieuws, acties en evenementen delen om zichtbaar en relevant te blijven.
  6. Analyse & Doorlopende Optimalisatie
    Inzichten opvolgen en het profiel continu verbeteren voor
    maximale zichtbaarheid in Google.
Contacteer ons